Kui Stephen Marks 1972. aastal inglise moeturule värske kaubamärgiga pürgis, seadis ta otsemaid sihiks mõjuda disainiga, mis justkui on alati sammukese teistest ees. Iseloom, mis brändile omal ajal sisse puhuti ja mida kannab ta tänaseni sai alguse üsnagi lihtsast aga geniaalsest turundusnipist. Moegurmaanidele tuntuks saanud lühend FCUK, mis loogiliselt on kärbitud täispikast versioonist French Connection United Kingdom, sai üldsusele teatavaks 1997.aastal pärast kõmuainet tekitavat reklaamikampaaniat.
Vastuoluline sõnum "fcuk fashion" vallutas Londoni tänavaplakatid ning ajakirjandus vohas põnevusest ja uudishimust täites meediamahu brändi puudutavate artiklitega.
Tähelepanu oli võidetud ja originaalne, äratuntav ning intelligentselt vaimukas karakter oligi loodud. Just julgus, innovaatilisus ja omanäolisus on tänaseni French Connectioni edu nurgakiviks.

FRENCH CONNECTION