Tagastusõigus

E-poest ostetud kaubad saab soovi korral Kaubamajale tagastada. Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest) ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.

 

Esita tagastamise avaldus

  • Kaupade tagastamiseks täida ära koos kaubaga saadud arve-saatelehel veerud „Tagastamine“, märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused. Täidetud  dokument edasta koos tagastatava kaubaga Kaubamajale. Tagastamiseks kasuta arve tagaküljel olevat spetsiaalselt tagastussilti või taganemisavaldust, mille vormi leiad siit: taganemisavaldus
  • Kaup tagasta võimalusel originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil). Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid hügieenitooted, toidukaubad, joogid, tekid ja padjad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 

 

Tagasta kaubad Kaubamajale

Kaubamajas saad tagastada kaubad Klienditeenindusse:

Tallinna Kaubamajas 2. korrusel Kodumaailmas E-P kell 9-21

Tartu Kaubamajas 2. korrusel Meeste- ja Naiste Kingamaailmas E-L kell 9-21, P kell 9-19

SmartPOSTi pakiautomaadist kätte saadud tooted võid tagastada pakiautomaadi kaudu, kasutades sama uksekood, mida paki kättesaamisel.  

SmartKULLERi teenuse kasutamisel võid tagastada kaubad kasutades SmartPOSTi pakiautomaati. 

Tagasi saadetud kaupade kättesaamise kohta saadab Kaubamaja Sinu e-postiaadressile kinnituse.

 

Kauba vahetamine Kaubamajas

E-poest ostetud kauba saad vahetada teise toote vastu Tallinna ja Tartu Kaubamaja vastavas müügimaailmas, kust kaup pärit on. Erinevate müügimaailmade kaupu omavahel vahetada ei saa. Sellisel juhul palume kaup tagastada klienditeenindusse ja Kaubamaja tagastab ostusumma samale kontole, kust millelt ostu eest tasuti. 


Kaubamaja tagastab ostusumma

Tagastatud kauba eest tagastab Kaubamaja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul.  Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Rikutud või kahjustanud tooteid tagastada ei ole võimalik.