Tagastusõigus

E-poest ostetud kaubad saab soovi korral Kaubamajale tagastada. Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest) ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.

 

Esita tagastamise avaldus

  • Kaupade tagastamiseks täida ära koos kaubaga saadud arve-saatelehel veerud „Tagastamine“, märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused. Täidetud  dokument edasta koos tagastatava kaubaga Kaubamajale. Tagastamiseks kasuta arve tagaküljel olevat spetsiaalselt tagastussilti või taganemisavaldust, mille vormi leiad siit: taganemisavaldus
  • Kaup tagasta võimalusel originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada) ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt pakendist välja võetud aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid hügieenitooted, toidukaubad ja joogid) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 

 

Tagasta kaubad Kaubamajale

Kaubamajas saad tagastada kaubad Klienditeenindusse:

Tallinna Kaubamajas 2. korrusel Kodumaailmas E-P kell 9-21

Tartu Kaubamajas 2. korrusel Meeste- ja Naiste Kingamaailmas E-L kell 9-21, P kell 9-19

SmartPOSTi pakiautomaadist kätte saadud tooted võid tagastada pakiautomaadi kaudu, kasutades sama uksekood, mida paki kättesaamisel.  

SmartKULLERi teenuse kasutamisel võid tagastada kaubad kasutades SmartPOSTi pakiautomaati. 

Tagasi saadetud kaupade kättesaamise kohta saadab Kaubamaja Sinu e-postiaadressile kinnituse.

 

Kaubamaja tagastab ostusumma

Tagastatud kauba eest tagastab Kaubamaja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul.  Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Rikutud või kahjustanud tooteid tagastada ei ole võimalik.